Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2009 00:11 - Като капка роса....
Автор: flow Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1677 Коментари: 2 Гласове:
0



От доста време не бях писал,поради една или друга причина(повечето технически),но ето ме пак на линия!

Днешната лекция ще е за взаимоотношението между хората,и по-специално любовта.Вие,на шестия ред,със шапката - нещо смешно ли казах?Вярвате,че няма любов?Пожелавам ви да я намерите!Така...
Любовта,както ние в това модерно време я знаем е наистина малко приглушена.Тук съученикът ви има право.Той е млад,амбициозен,но с неясна цел във живота.Никога не се е влюбвал истински,или се е влюбил само веднъж,но това му състояние го е травмирало душевно,поради факта,че не е споделил любовта си.Да приемем че е първото ми твърдение.Наистина пожелавам на съученика ви да намери любовта,защото когато имаш нещо не го цениш,а когато го изгубиш си блъскаш главата в стената.Но точно загубите ни заздравяват психически и когато дойде времето за една зряла връзка,за покуление,вече ще е обработен от ударите на съдбата.Нека поговорим за първата любов - чиста,страстна,но често несподелена.Това са първите трепети,първото разграничаване от детинството.(и след първата любов някой хора си остават деца до край,но това е тема на друга лекция).Всеки предполагам знае или ще узнае какво е чувството.Аз от своя опит.....добре,насмяхте се,починахте,сега слушайте!Който не иска-вратата е отворена!Да продължим!Аз от моя опит мога да кажа че първото влюбване е просто една истинска заблуда породена от хормоналната зависимост на човека.Но първата любов - е това е човека,който и след 20 години ще представлява интерес за теб.Човека заради когото си готов да прекараш остатъка от живота си в клетка.Тази любов е чиста като капка пролетна роса върху нежно отварящото се цвете....но тази капка роса се изпарява като от нея остават само спомените.Да?ето че ученикът от шестия ред със шапката,вече е без шапка.Как може да намерим истинската любов?На този въпрос отговора е следния... "Не търси любовта - тя ще те намери!"Бъди сигурен,че всеки на тази планета е обичан.И ти си обичан.Как така не си?Родителите не те ли обичат?Приятелите?Обичта не е само секс,драги ми колега!Любовта е химията свързваща два човешки индивида,а секса - еми той е просто останал от времето когато сме били маймуни.А задавал ли си си въпроса защо обичаме,като сме животни?Аз да.Човека спада към групата на бозайниците и е в царство животни,колкото и смешно да звучи.Но разумът е накарал съзнанието ни да изгради една илюзия наречена любов.Това е малко противопоказно от страна на размножаването ама 6 милиарда еволюирали маймуни са си достатъчно.Искам да ти кажа,че любовта е просто пътя до секса,а не обратното!Сега не се хвърляй да обичаш-първо помисли дали си готов да направиш компромис,или да отстоиш своето когато трябва.Ако си мекушав - губиш.Ако си много твърд-също.

Лекцията приключи.Ученика с шапката да си каже номера.18?имате отлична оценка за проявения кураж и отвореността към нови знания?Не,аз не съм ангел,аз съм човек,аз обичам също.Ела след часовете в кафето да излезем да поговорим - виждам че искаш внимание,но не го получаваш.Добре,след часовете съм долу



Тагове:   чувство,   КАПКА,


Гласувай:
0



1. dorichela - Винаги ще си спомням първата любов, ...
13.07.2009 00:50
Винаги ще си спомням първата любов, онази детската и онази истинската... И въпреки,че напоследък не ми върви, все още вярвам в нея :)
цитирай
2. flow - Няма нищо по чисто от нея!
13.07.2009 02:08
dorichela написа:
Винаги ще си спомням първата любов, онази детската и онази истинската... И въпреки,че напоследък не ми върви, все още вярвам в нея :)


Няма нищо по-чисто от този импулс,от тази първичност,от това необяснимото,което ни спохожда.Макар и на 17 мога да изведа рецензията от първата си любов,защото болката от загубата,винаги ще ми напомня че и аз съм обичал,нали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flow
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68266
Постинги: 31
Коментари: 53
Гласове: 184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930